Masz dwie wygodne możliwości zgłoszenia zwrotu:
•Zaloguj się na swoim koncie i wybierz opcję „Zwróć Zamówienie”. Następnie postępuj zgodnie z informacjami na stronie.
•Kliknij w link: Pobierz i wydrukuj formularz i dołącz go do odsyłanej paczki.
Masz aż 14 dni od momentu dostarczenia przesyłki, aby powiadomić nas o chęci dokonania zwrotu. Zwroty dostarczone po tym terminie nie zostaną zrealizowane.
Uzupełnij prosty formularz zwrotu, który znajdziesz na naszej stronie lub napisz go odręcznie, jeśli nie masz drukarki. Wypełnienie formularza pomoże nam lepiej zrozumieć Twoje potrzeby.
Tak, bez żadnych problemów możesz zwrócić wszystkie nasze produkty. Ważne jest, aby zwrócić pełnowartościowy produkt z metką, bez śladów użytkowania, takich jak plamy, intensywny zapach, ślady makijażu czy prania. Produkty z widocznymi śladami użytkowania nie podlegają zwrotom i zostaną odesłane na Twój koszt.
Nie, nie jest konieczne podawanie przyczyny zwrotu, ale jeżeli zechcesz to zrobić, będziemy bardzo wdzięczni za tę informację. Twoje uwagi pomogą nam doskonalić nasze produkty i usługi w przyszłości.
Paczkę ze zwracanym produktem należy odesłać na nasz adres: SKINLA-ZWROT ul. Brzozowa 20 Przezmierowo 62-081 . Koszt wysyłki leży po stronie Klientki/Klienta.
Tak, prosimy o zapakowanie towaru w oryginalne pudełko, abyśmy mogli zapewnić optymalne warunki zwrotu. Dzięki temu możemy ponownie wykorzystać nasze opakowania, co pomaga w zmniejszeniu ilości plastiku i dbaniu o środowisko. Twoje wsparcie w tej kwestii jest dla nas bardzo cenne.
Rozpoczynamy proces zwrotu w momencie, gdy Twoja przesyłka zostanie rozpakowana przez naszego pracownika. Zwrot pieniędzy zajmuje maksymalnie 14 dni. Będziemy na bieżąco informować Cię o postępach za pomocą e-maili na każdym etapie. Jeżeli zależy Ci na czasie, napisz do nas. Staramy się zawsze wychodzić na przeciw oczekiwaniom klienta.